With English 720P The Land Of Steady Habits Avi Stream

Shoutbox

Viento: Oh the nastalgia Aug 3, 2016 7:28:45 GMT
Darkus King: Hmm. Aug 3, 2016 7:20:58 GMT
Deleted: Until then, farewell to my time with you guys. It was fun, but I guess all things come to an end. Jul 8, 2015 20:13:48 GMT
Deleted: If anyone ever comes back, give me a holler and I will come back. Jul 8, 2015 20:12:53 GMT
Darkus King: Sorry for the inactivity guys. College + work is a full time job now a days. Apr 11, 2015 2:50:36 GMT
Mylene: Glad to have you back lol Mar 14, 2015 0:57:18 GMT
Deleted: Oh, boy! I just realized i hadn't been on in awhile! Mar 13, 2015 19:43:35 GMT
Darkus King: Well things have quiet lately. Mar 3, 2015 1:47:45 GMT
The Dark Prince: Yeah i feel you. College is immensely taxing and then I have work. I'll be on every 3 days though. Feb 23, 2015 21:56:17 GMT
Deleted: Hey guys, sorry, won't be around much for awhile but will try to get on at least once a weekend. Feb 21, 2015 15:26:50 GMT
Kingmana: Now that I think of it, I haven't brawled you yet, so I better get myself ready more quickly! Feb 20, 2015 3:52:47 GMT
Kingmana: Nah, just a few doubts I had and wanted to get solved to start playing. A little bit here, a little bit there! I have my pack more or less ready, just need the response for that thread. Feb 20, 2015 3:52:25 GMT
Kingmana: Hi! And well, just made a thread about loopholes because I am so evil! Feb 20, 2015 3:51:46 GMT
Saiken: So what's the issue? Feb 19, 2015 23:39:42 GMT
Saiken: Hey king! :D Feb 19, 2015 23:39:31 GMT
Kingmana: How're you guys btw? XD, random change of topic but meh! Feb 19, 2015 5:33:25 GMT
Kingmana: And here I come again with the loopholes! Anyone saw the ''turn/round'' issue again? Auh, I am sometimes bothersome X_x, but oh well, I just feel the need to help and ask my doubts in the name of everyone *Scratches head* Feb 19, 2015 5:33:15 GMT
Saiken: It makes sense haha Feb 15, 2015 4:49:03 GMT
Saiken: Cool* -___- Feb 15, 2015 4:48:55 GMT
Saiken: Cop Feb 15, 2015 4:48:43 GMT